Friday, 30 September 2011

KAKIKU ANCUS =(

 tgk la biru tue..nie baru 3hari bekerja...juz imagine la 10 ari bekerja...

 ni almost 3 weeks yg lepas..skrg lagi tripple mipple biru...ngeeee.

WAAaaaaa..alangkah sedeynye ble kuku kaki dah xmcm dlu.... orang tgk msti ingt pkai qutex..adoyaoooiiiii mslh kerajaan tul la... gara2 keje kat watson 10 ari dah jd cmni...kalo keje setahun ntah2 dah xde kaki.... =( oke la nak habaq cikit nape lagu ni jadi kat kaki nie..... mse tyme raye aritu menggatai sungguh nak keje..tapak kaki n semua tapak kat badan nie la gatai sgt nak cari duit...punya la bersungguh keje tp haprak pn tarak...cume dapat kuku kaki rosak gara2 pakai kasut bertutup..skrg dah tanggung akibatnya.... kaki ku biru bgaikan cte khurafat yg antu tue(setiap mayat ade ceritanya..hehe) ..gaji pn campai skrg xdpt lg..myb watson nak cimpan dlu kowt gaji tue..sem baru dah strt..sebuk bkn men sebab taun nie aku kan dah jd big seniorita..taun akhirla katekan tp still xtinggi2 lagi..haha, so buzy ke sana ke sini wat keje....tp ble kuku kaki jadi cmnie semua terbatas... pakweku yg berbaju putih ckp kaki dah bengkak, darah dah beku dah hemosiderin dah..myb kuku akn dcabut...ermmmmm ni yg ssh...dah la nak msuk lab...ape la nk jdi...kerna duit, bdn binasa........

nt sy tunjukkan kaki sekarang ea.....
to be continued.....

2 comments:

  1. dah pegi klinik lom?adoiyaii budak degil in da house.huhu! :P

    ReplyDelete
  2. heheh...dah pi dah..kne mkn ubat tahan sakit aje..hehe

    ReplyDelete