Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 22 February 2011

bf saye =)

actually juz want to share about my lil gabby... a cute guy that can seduce everyone..hehe love him so much...guy yg boleh buat my heart stop to  beat...huhuhu...... this guy know how to make everyone like him so much...buat muka mmg terer...xde org boleh lawan kowt... nak djadikan cerita camner boleh rapat ngn guy nie yela kteorg xpernah pn bersua muka...cme selalu ckp helo aje smpai kan ade girl nie naik rimas kowt...but tyme tue xleh tahan kalo xkaco diz guy sebab dier sgt2 menyenangkan hati...pada 2jun 2010, guy ni dah datang kat kl..OMG, skenye tyme tue....tp still xdpt jumpa ngn dier sebab tyme tue aku kat srawak...cesss...xsaba gle nak jmpa smpai kan nak berenang jew merentasi laut cina selatan (tp xtahu berenang pn..hehe)...so tgu pnya tungu 7 jun 2010 baru ak blik key ell tp prob plak menjelma...aku kene conjuctivitis plak..ado cmner nak jumpa kalo mata bengkak...dush...so aku tgu seminggu tuk betul2 bersua muka....afta i week im recovery from conjuntivitis (aduhai hepinye)...then, aku pn bejumpa ngan guy nie..tnpa segan silu aku terus pegang tgn guy ni n cium pipi dier...(aku wat xmalu aje tyme nie)...herm skrg nie guy nie dah bersama ngan aku lebih kurang 8 bulan... aku syg sgt guy nie...aku harap dier akan sehat sentiasa & xakan lupakan mami girl dier.... ACtually guy nie sebenarnye anak sedara aku (cite cm bf plak kan..hehe).... 
gabriel ezekiel raj, mami girl love you so much ! =)

 gambar tyme sebulan...mr harun hassan kononnye brad pitt yg tangkap...hehe

 lil gabby kene kepit 2 pmpuan cntik..tp yg pink tue lg comey..ahaha yg pmpuan baju putih tue mak shrek..haha

 mata bulat besar nie kecik2 dah pergi genting...haha

 me & lil bf...forever..

 gabby: cm kat oversea plak..msti mamy girl jelez..so nak wat muka cmey la bia semua jeles..haha

 malu la..=)

 gabby : weyh mau cali gado ka...wua cina nie..haha

 moral support to gabby mse dier sakit....

 si tgn besar..hehe cian kecik

 tido cam banney
gabby vs banney...agak2 sape menang??

mami girl amik gamba nie tp atok yg edit...collaboration  la katekan..hehe

p/s : Watak perempuan yg rimas tue sebenarnye kakak aku (mana tak rimasnye, aku asyik kaco dier tyme dier mengandung)haha
 

1 comment:

  1. mcm kenal jer bf u ni??? gabby the datuk bandar kan??? hahahahaha

    ReplyDelete