Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 26 February 2011

tragis...hmpir di tabrak....

adoyai pe nak jd la aritu...gara-gara clz eden cmpai ptg hmpir kne tabrak ...tragis tul la.... ok cmni ctenye, clz toxico abes around 6pm...then dgn semngt waja(bkn proton waja ea) aku pn berlari g dptkan bas...mslhnye dgn penuh keazaman plak tue berlari gara2 nak duduk dlm bas...hahha akhirnye dpt juga aku jd juara tuk duduk dlm bas...yessss!! tp yg  jd alkisahnye, jem teruk gle tyme aku blik tue..(bese la KL la katekan)..ish3 kalo tyme jem2 truk ni kdng2 wat aku tepikir nk duk swak aje...no more jem..hehe tp tue cme angan2 sebab aku dlm bus tyme tue..bese la tyme waktu terdesak semua teringat..haha


 (lebih krg cmnie la jem tue..xgerak lngsung)

lpas sah 1jam lebeh dlm bas & xgerak2, mula la aku pikir jln nak blik cepat..perut pn dah krong krong....so kteorg pn mntak trun dr bas...tyme tue ujan renyai2...dlm kelam kabut trun dr bas tue, aku terlupa plak nak letak semua buku dlm beg....then org lain semua nak guna jejantas tp sebab aku nk uji ke'terer'an aku melintas jln jd aku pn lintas..hahha bygkan kete tgh laju2 so tuk elak kene lnggar, aku pn laju2 lintas...tp tyme tue ujan & selipar pn licin...adoyai mslh besar nk melintas...tyme tgh berusaha nak melintas, ttbe selipar aku tercabut n aku cbe pkai blik selipar sebab mls nk kaki ayam..tp  aku xsdar ttbe ade ambulance hmpir lnggar aku....pucat+lesi muka aku..errr menakutkan...tyme tue baru aku rasekan nyawa diujung tnduk.. pas dah lintas aku nangis sebab still takut..syukur xde ape2 tyme tue...mlm tue terus fmily ajak aku mkn kat chicken chop gara2 nak ilangkan trauma aku... gabby la penawar traumaku... pengajaran: kalo rase nak mati awl lintas la jln selaju yg mngkin..hehe
 camni la aku trauma tyme aritu..lpe nak amik gmbo sndiri..hehe

to be continued..

No comments:

Post a Comment